本日は霧模様なり

今日は久しぶりに短い勤務でした。

I worked short time hours that it is been a while.

明日はお休みです。

Tomorrow is day off.

 

仕事が終わるくらいに友達からダーツの誘いを受けたので終わったら向かおうと思っていたのですが残業が思いの外伸びたので今回は断念しました。

I was invited playing darts from friend

but I couldn't go because It took longer than planned overtime.

 

こういう時に限って残業ってあるんですよね。

I have overtime only at times like this.

まあ仕方ないです。

It can't be helped.

明日は何しましょうかね。

I wonder what I going to do tomorrow?

 

土曜日だからどこに行っても人が多いとおもうので多分引きこもるかなと思います。

Maybe I will not do anything at my house because tomorrow is holiday and there are might a lot of people anywhere.

 

ひょっとしたら投げにいくかな?

I might go to play darts if I catch.

 

明日になってからのお楽しみです。

I'll decide based on tomorrow's mood.

 

それでは。

 

 

ガイ