参考書約3000円也

今日はお休みでした。

Today is a day off.

 

午前中に食材の買い出しへ行き、

午後から昨日予定していたとおり参考書の購入とダーツをしに快活へいきました。

I went to shopping, food in the morning. Then, I went to buy  a reference book and playing darts   at KAIKATSU club afternoon.

 

そういえば買い出しに行った際、カニを見かけました。

By the way, I found a crab when I  went to shopping.

 

その店にはタラバガニが売っていたのですがとても大きくて

食べ応えがありそうでした。

There was a King crab which is so big.  

 

年末に実家へ帰る予定ですのでかにすき用と人生初の焼きガニ用に

今度購入しておこうと思います。

I'm planning to go to my parents' home end of  the year in order to make boil crab and roast crab so I will buy it next time.

.

 

若干値段はしますが、ボーナスも入ったし

ささやかな親孝行でもしましょうかね。

It's a bit expensive, but I got a bonus.

So I'm planning  to take care of my parents for the first time in the ages.

 

しっかり計画立てて楽しい時間にしたいと思います。

I hope to enjoy.

 

明日は早番です。

It will early shift tomorrow.

 

きっと極寒だと思うので寒さ対策を万全にして頑張りたいと思います。

I suppose to be cold, so I'm going to wear extra clothes.

 

それでは。

 

 

 

ガイ