監査役がなんだってんだ

今日はロング勤務でした。

I worked long time hours.

特に何もない穏やかな一日でした。

It was a normal day.

 

トピックとしては委託元の人が監査に来て

いつもより若干ピリッとしたムードがあったくらいですかね。

If I had to choose topic, Auditors came my company today.

so there was a tention more than usual.

 

まあ日頃からちゃんとしてたら監査されたとてたいした問題はないです。

But It doesn't matter as long as I just work seriously.

 

ちゃんとしてれば。

As long as do seriously.

 

とりあえず私は今日も無事故で安全に仕事を終わらせられたので良かったです。

Anyway,I completed the job safety.

 

明日はお休みです。

どうやら雨みたいです。

Tomorrow is day off. and It seems It will be rainy.

いつも通りダーツを投げに行くとは思いますが

明日はそれに加えて英作文の参考書でも買いに行こうかなと思っています。

I think I'm going to go to KAIKATSU club  playing darts  as usual. In aditional, I planning to buy reference book. 

 

多分今まで書いていた文は文法やら表現やら使う単語やらめちゃくちゃだと

思うので参考書を使ってすこしはまともな文章をかけるようになれればと思います。

I want to be able to improve my writing skill.

 

まあ一番大事なのは継続ですが。

But the most important thing is continue.

 

頑張っていきましょう。

I'll continue to do my best.

 

 

それでは

 

 

ガイ